منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " طوفان سرخ اسیا " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


خواجه‌وند: مذاکرات خوبی با بازیکنان مدنظرمان داشته‌ایم

 

پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه نامه اعتراض خود در رابطه با بازی سروش سعیدی به سازمان لیگ داده است.


مهدی خواجه وند درباره ارسال نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ اظهار کرد: سروش رفیعی بازیکن فولاد خوزستان با وجود محرومیتی که داشت مقابل تیم ما بازی کرد، بنابراین ما هم با ارسال نامه ای به سازمان لیگ به این موضوع اعتراض کردیم.

وی درباره آخرین وضعیت جذب بازیکن هم گفت: اعضای هیات مدیره از قبل برای جذب بازیکن اقداماتی را انجام داده بودند اما پس از اینکه طاهری به عنوان مسول امور اجرایی انتخاب شد، کار جذب بازیکن متمرکزتر شد. در حال حاضر این موضوع را با جدیت پیگیری می کنیم و مذاکرات خوبی هم با بازیکنان مدنظر داشته ایم اما تا زمانی که با بازیکنی قرارداد منعقد نشود به طور رسمی اعلام نمی‌کنیم.

خواجه وند تصریح کرد: کادر فنی درخواست برگزاری چند اردو را داده است، ما هم درحال برسی هستیم تا شرایط برگزاری یک اردوی خوب در فضایی مناسب را برای تیم فراهم کنیم.

وی همچنین درباره تامین منابع مالی هم گفت: باشگاه منابع مختلفی را مد نظر دارد تا از طریق آنها پول به باشگاه تزریق کند. یکی از این منابع جذب اسپانسر است که در حال بررسی شرایط هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : fatemeh

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, | ساعت : 18:26

آخرين مطالب ارسالي

خواجه‌وند: مذاکرات خوبی با بازیکنان مدنظرمان داشته‌ایم

درباره ما


مینویسم بر فراز اسمان پرسپولیس تیم همیشه قهرمان مینویسم بر سر کوه بلند پرسپولیس فرمانروایی سربلند مینویسم بر فراز ابر ها پرسپولیس محبوب عشق و قلب ها مینویسم بر تن اب روان پرسپولیس تیم همیشه قهرمان


نويسندگان


لينک دوستان

پرسپولیس آتشین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرمز ترین عشق دنیا و آدرس parspolis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 15136
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


پرسپولیس 04